Kolejne przekierowanie na LUZie

5
1432
Egzotyczne wakacje

Aktualizacja godzina 21:50 – samolot bezpiecznie wylądował na lotnisku im. Chopina w Warszawie

Aktualizacja godzina 21:25 – z informacji przekazanej nam za pośrednictwem Facebooka  wynika, iż przekierowane zostało wymuszone względami bezpieczeństwa. Samolot linii Ryanair ma awarię klap i będzie lądował awaryjnie w Warszawie. Trzymamy kciuki za powodzenie tego manewru.

Pech a dokładniej mówiąc złe warunki pogodowe nie opuszczają lotniska w Lublinie. Dosłownie przed kilkoma minutami nie doszło do skutku lądowanie Boeinga 737 linii Ryanair lecącego z Londynu Stansted. Po analizie kierunku jaki obrał kapitan statku powietrznego wygląda, iż zdecydował się na przekierowanie na warszawskie lotnisko im. Chopina. Obecną pozycję samolotu o rejestracji EI-EKW możecie śledzić pod następującym linkiem.

STN_LUZ

A oto filmik z lądowania w Warszawie

5 KOMENTARZE

  1. Warunki w Krakowie Ryanair ląduje:
    Lokalizacja: EPKK Kraków Balice
    Czas: 20:00 UTC
    Średni kierunek wiatru: 60 °
    Średnia prędkość wiatru: 13 węzłów
    Widzialność: 6 kilometrów
    Opad: śnieg
    Intensywność: słaba
    Zjawisko: niska zamieć śnieżna
    Pierwsza warstwa chmur: 5/8 do 7/8, wysokość podstawy 1200 FT
    Temperatura powietrza: -8 °C
    Temperatura punktu rosy: -9 °C
    Ciśnienie QNH: 1014 hPa
    Stan drogi startowej:
    Wskaźnik drogi: 25
    Rodzaj pokrycia drogi: suchy śnieg
    Rozległość zanieczyszczenia drogi: mniej niż 10% drogi startowej zanieczyszczone (pokryte)
    Głębokość pokrycia drogi: brak danych
    Współczynnik sczepności / hamowanie: hamowanie dobre

    Warunki w Lublinie Ryanair nawet nie próbuje lądować:

    Lokalizacja: EPLB
    Czas: 20:00 UTC
    Średni kierunek wiatru: 100 °
    Średnia prędkość wiatru: 18 węzłów
    Prędkość wiatru w porywach: 28 węzłów
    Widzialność: 5000 metrów
    Opad: śnieg
    Intensywność: słaba
    Zjawisko: niska zamieć śnieżna
    Zjawisko: zamglenie
    Pierwsza warstwa chmur: 5/8 do 7/8, wysokość podstawy 1800 FT
    Druga warstwa chmur: 8/8, wysokość podstawy 4200 FT
    Temperatura powietrza: -10 °C
    Temperatura punktu rosy: -13 °C
    Ciśnienie QNH: 1020 hPa

  2. na stronie przewoźnika pojawiło się oficjalne info:
    FR 9524 Londyn Stansted Lublin 17:30 21:00 Diverted
    DIVERTED TO WARSAW DUE TO TECHNICAL FAULT. PASSENGERS TO BE COACHED TO LUBLIN AIRPORT

  3. Dramat. Dla nas strata jednego połączenia, przy takiej małej ich liczbie, to już katastrofa. Przykre, ale głową muru nie przebijesz.

Leave a Reply