Kolejne przekierowanie na LUZie

5
1012
Egzotyczne wakacje

Aktualizacja godzina 21:50 – samolot bezpiecznie wylądował na lotnisku im. Chopina w Warszawie

Aktualizacja godzina 21:25 – z informacji przekazanej nam za pośrednictwem Facebooka  wynika, iż przekierowane zostało wymuszone względami bezpieczeństwa. Samolot linii Ryanair ma awarię klap i będzie lądował awaryjnie w Warszawie. Trzymamy kciuki za powodzenie tego manewru.

Pech a dokładniej mówiąc złe warunki pogodowe nie opuszczają lotniska w Lublinie. Dosłownie przed kilkoma minutami nie doszło do skutku lądowanie Boeinga 737 linii Ryanair lecącego z Londynu Stansted. Po analizie kierunku jaki obrał kapitan statku powietrznego wygląda, iż zdecydował się na przekierowanie na warszawskie lotnisko im. Chopina. Obecną pozycję samolotu o rejestracji EI-EKW możecie śledzić pod następującym linkiem.

STN_LUZ

A oto filmik z lądowania w Warszawie

5 KOMENTARZE

  1. Warunki w Krakowie Ryanair ląduje:
    Lokalizacja: EPKK Kraków Balice
    Czas: 20:00 UTC
    Średni kierunek wiatru: 60 °
    Średnia prędkość wiatru: 13 węzłów
    Widzialność: 6 kilometrów
    Opad: śnieg
    Intensywność: słaba
    Zjawisko: niska zamieć śnieżna
    Pierwsza warstwa chmur: 5/8 do 7/8, wysokość podstawy 1200 FT
    Temperatura powietrza: -8 °C
    Temperatura punktu rosy: -9 °C
    Ciśnienie QNH: 1014 hPa
    Stan drogi startowej:
    Wskaźnik drogi: 25
    Rodzaj pokrycia drogi: suchy śnieg
    Rozległość zanieczyszczenia drogi: mniej niż 10% drogi startowej zanieczyszczone (pokryte)
    Głębokość pokrycia drogi: brak danych
    Współczynnik sczepności / hamowanie: hamowanie dobre

    Warunki w Lublinie Ryanair nawet nie próbuje lądować:

    Lokalizacja: EPLB
    Czas: 20:00 UTC
    Średni kierunek wiatru: 100 °
    Średnia prędkość wiatru: 18 węzłów
    Prędkość wiatru w porywach: 28 węzłów
    Widzialność: 5000 metrów
    Opad: śnieg
    Intensywność: słaba
    Zjawisko: niska zamieć śnieżna
    Zjawisko: zamglenie
    Pierwsza warstwa chmur: 5/8 do 7/8, wysokość podstawy 1800 FT
    Druga warstwa chmur: 8/8, wysokość podstawy 4200 FT
    Temperatura powietrza: -10 °C
    Temperatura punktu rosy: -13 °C
    Ciśnienie QNH: 1020 hPa